Aktiviti Memanjat Tangga Batu Caves



Assalamualaikum w.b.t.. Bismillah..

Aktiviti yang aku join ni dah basi. Kira2 tahun lepas..Memang nak sangat share ngan uols.Aktiviti ini dinamakan memanjat tangga Batu Caves. Al-kisah nak jogging je..tapi member suggest daki tangga Batu Caves. So, awak pun tak pernah la panjat.  Last panjat half jek, itu pun masa darjah 6 kot. So, dengan gigihnye kami pun memanjat dengan slow n steady..

kami dah sampai..time ni pukul 8pagi

Pemandangan sekitar lokasi kejadian.

Pergh..banyak giler burung merpati kat situ..

Suasana di waktu pagi..

pintu masuk 

Kemain lagi diorang bergambar..haha

Ekin kusyuk mengupdate status..mcm2

Pemandangan yang memukau pandangan

Keindahan dari tangga paling atas..

Yeayy! I did it.. 

Peace...

 Smile..kite dah berjaya..

Gua Batu Caves


Ekin tengok ape tu?

Keadaan diri yang sudah kepenatan teramat

menatap ke langit melalui gua

Jgn tak tau..kat dalam gua ni pun ade tangga lagi tau.

ape la yang diorang buat tu kan..

upacara sembahyang berlangsung di dalam gua.

focus tul ekin..

Lama tul acara sembahyang dema

Antara tulisan2 di batu gua

lampu sana sini menemani kegelapan gua

pose sat..

diorang bawak anak join lagi..

patung gajah..

time to go

Nampak tu, gigih auntie ni panjat tangga..kuat lagi org tua ni.

Welcome

Close la..tak leh masuk


posing kat tangga..berehat sekejap. lutut dah longgar..

jam ni orang dah makin ramai..

monyet pun dah keluar dari tempatnye

tourist

nak balik dah

bye2 burung merpati

Panas matahari telah menyinar

Last but not least..
dapat gak la buat 3 round (up & down). ;)

Comments


Popular posts from this blog

La Ikro Ha Fiddin

LAWAMMAH (BARAN)

KOREA NO.1 SHAMPOO BRAND (DAENG GI MEO RI)