Tuesday, April 24, 2012

Syira's Wedding

Wedding again lorr..
Penat sebenarnya bila menghadiri majlis perkahwinan kan?
Tapi penat itu terasa hilang bila tengok member2 selamat diijabkabulkan di atas singgah sana yang indah. Kali nie,turn my ex-schoolmate sekolah menengah tingkatan 4 & 5, Cik Syahirah kita pulak kahwin. Sekarang kena panggil puan la kan..hehe. Majlis telah diadakan di Dewan Komuniti Taman Koperasi Polis Fasa 2. Kita tak tau tempat tu kat ner..ngat nak naik bas la. Maklum la kawan ni buat majlis tengah bulan iaitu 15hb April ari tue. Tetiba my BFF, Pn. Zaty call. Then Pn. Zaty dengan mulia hatinya telah menumpangkan saya pergi sekali ngan husbandnya bersama mobilnya. Terima kasih Pn. Zaty. Jasamu Allah Taala sahaja yang boleh balas. :)

Sori, dah melalut lak..ok, majlis bersanding yang sepatutnya bermula pada jam 12.45 petang tertunda hingga ke jam 1.00 petang. Mungkin ada masalah kot. Jom skroll mouse tengok gambar yang sempat acik snap.










Meriah gitu..Paling suka tengok pelamin tue. Cantik sangat..tapi mahal la kan..
Dan kek 2 tingkat tu, acik suka sangat ok! Cam biasa la kan, acik ni kan gila kamera.
Asyik nak bergambar je la.. gambar yang last ni ngan member nama Yut. Yang gambar 3orang tue, paling kiri namanya Mun. Nama singkatan je tue.. Semua ni ex-Semerbak. a.k.a Sek Men. Seri Gombak. 
Semoga kalian semua hidup bahagia bersama pasangan masing2 dan moga jodoh kalian semua berkekalan hingga ke akhir hayat. Aminnn..

0 comment:

 
Blog Template by Delicious Design Studio