Friday, March 30, 2012

Exam result dah keluar!

Finally, result exam for my last semester baru jer keluar uols..
My result? Emm..boleh la..
Yang penting LULUS okey...
Macam semua orang kata, kalau nak dapat pointer yang bagus, kena struggle masa first semester lagi.Ade sedikit perasaan kecewa gak la sebab aku tak blaja betul2 masa start study 4 tahun yang lalu.tapi, alhamdulillah dapat la 3.00 +. InsyAllah, jika diizinkan aku nak ambik Master. Then, aku berazam nak buat betul2..

Pengalaman, pengorbanan, kesedihan, kesusahan dan kegembiraan
Semua aku dah tempuh sepanjang belajar secara part time.
Macam2 halangan dan dugaan yang datang bertalu2.
Dengan masalah kerja lagi, masalah transport, masalah kewangan..etc.
Semua aku dah rasa..
Betul la ape orang kata "Menuntut ilmu perlukan pengorbanan." 
Pengorbanan masa, tenaga dan wang.
Semua tu membuatkan aku lebih matang..


InsyAllah, jika tiada apa2 aku bakal bergraduasi pada bulan 10 di Main Kampus Universiti Utara Malaysia, Sintok, Kedah Darul Aman..yeayyy!!!


FREEDOM.. :)

2 comment:

tieha ismail said...

wahhh congrats!

Ct_hAjAr said...

thanks cik tieha :)

 
Blog Template by Delicious Design Studio