Thursday, September 8, 2011

Baby Aleesya

Sebelum apa-apa, nak gelak dulu..hahahahaa..hehehhe..hhuuhuu..(gila apa aku nie). Bukan apa uols, gambar ni gila berabad dah. baru nak post..maaf la baru berkesempatan nak citer.. Perkara apa yang aku nak citer sangat tue ek? hehe..malu siot. ok,ok..serius la aja oi..

Ok, aku nak citer bertapa excited aku bila akak Fiza aku akhirnya selamat melahirkan anak sulung dengan jayanya pada jam 5.51 petang bertarikh 15 Mac 2011 seberat 2.98kg. Namanya ialah Aleesya. sedapkan nama baby gurl nie..tapi tak tau la kalau omaknya tukar nama lain last minute.

Elok je kak Fiza deliver petang tue, pada keesokan harinye atau selang sehari (kalau aku tak silap la) aku n kak dora gi la jenguk mak buyung.(gelaran bg mereka yang mengandung)..hehe. Hospital PCMC beb. nama panjangnya Prince Court Medical Centre. ala tempat Siti Nurhaliza wat rawatan dulu. kelas uols.. 

Nak citer pengalaman aku first time pegang baby yang baru berusia beberapa hari..cuak beb..aku dok usha je baby tue..geram.tapi risau lak coz baby baru je lahir. paling geram bila matanya udah celik..meliar-liar mata dia pandang tv..bebudak zaman skrang kejap je dah bukak mata..zaman dulu toksah harap dpt tengok depa bukak mata, dok katup lagu tue berminggu-minggu.. haha.itu dulu la ek.

So, aku disuruh jugak oleh kak dora, omak kak fiza, kak fiza sendiri utk coba dukung baby aleesya..nak tengok..gilerr cuak.tapi seronok..theeee

comelnya baby nie..

baby,jgn nangis2..auntie tak wat ape pun :-/

ngn mak buyung..hehe

udah besar dah baby aleesya

GAMBAR TERKINI..
comel kan baby too..geram.


semoga baby jadi budak baik bila dah besar k. :)

0 comment:

 
Blog Template by Delicious Design Studio