Saturday, August 13, 2011

Tengku Khairul Azwa's Wedding



24 July 2011 merupakan hari perkahwinan kawan aku yakni jiran rumah lama aku + kawan satu sekolah dulu + kawan main rounders, main baling selipar dan segala permainan suatu ketika dulu.. Lebih dikenali sebagai Wawa jer..tak ku sangka kawan aku ini akhirnya mendirikan rumah tangga seperti kawan2 yang lain. Majlis telah diadakan bertempat di Dewan Beringin, Taman Seri Gombak. Dekat je ngan rumah aku.. 

Gambar sekitar majlis

siapakah disebalik kamera tu ek? hehehe..aku la.
.besau gak badan aku (br sedar ker?huhu)

beratur ambil makanan.bergambar la sat kan..ngengeh
nampak x aweks baju merah tue? jiran lama gak..dh besar panjang dh dia..
yang tudung purple plak my older sista with her son.
taadaa..ini lah anak buah aku yg handsome gileerr.
ape pakai kasut colour pink tu afiq?kahkahkah
wawa & pasangan..sesi potong kek.
sesi suap menyuap kek la pulok..cantek wife ko wawa..ahaks!
sompat laie bapak & adik den bergambo naa..
bukak la cermin mata golap tu wawa..rimas kami nengok..haishhh..ahahha
ni ngan bapak si wawa pun apak aku nak bergambo.maklumlah lama tak jumpe. ni la Ku aziz a.k.a Stone Cold.
nape lak Stone Cold..sebab badan ayahnya besau tue..berketul2.. body builder.
Real Stone Cold (Steve Austin)..sama x?hehe
sompat lagi aku suh anak buah aku si Nabila posing kat bunga tue..cantek tak saya?hehe

aku pun nak gak interframe ngn adik wawa "Tengku Ezzaty"

SEMOGA WAWA BERBAHAGIA & BERGEMBIRA BERSAMA PASANGAN.
SEMOGA BERKEKALAN HINGGA KE ANAK CUCU..
Amin...

3 comment:

uMi aishah said...

lah..kiter ingatkn wawa tu pompuan :p

Ct_hAjAr said...

taklah nyah..wawa tu lelaki la..hehe

Ezza Z said...

1. kat dewan beringin la.
2. nama adik wawa tu sama ngan i cuma xde tengku je.
3. orang tu bila plak?
4. cun la pakai baju biru.

 
Blog Template by Delicious Design Studio