Tuesday, August 9, 2011

09.06.2011 @ Madam Kwan's

Ni last time punyer citer. baru tak baru la..baru la ni sempat citer.. lepas ni nak gi solat plak. lebih kurang jam 2petang..ala2 waktu lunch la..kami di bawa makan ke Madam Kwan's at KLCC la..mana lagi kan. 
Ikutkan henery yang ajak..tetibe selera dia nak ke sanakan..yang aku & k.dora giler punyer cuak..mana nak cekau duit nie...makan situ mau2 nak rm100++. makanye, kami pun bawak la duit sorang sket..tambah kekalau tak cukup..heheh.last sekali henery gak yang bayo..tapi kami diingatkan utk belanja dia pulak lepas nie..tak de hal bro..ape2 pun tunggu lepas raya k..ahaks1

So, korang layan je gambar kat bawah nie..yang penting, memang terbaek..tak rugi beb!

soup apa ntah

kueh tiaw goreng (kongsi ngn k.dora)










paling sedap..tak tau apa namanye..harga? rm39.90





minum air masak - jaga kesihatan..hehe


licin siottt...
So, gi la beramai2 ke Madam Kwan's..
Kalau pergi, mesti nak datang lagi..
Cube la..

5 comment:

nick dot anis said...

hi...i folo u k...hit me back...salam perkenalan n samat berpose:-)

fahmie firas said...

Salam kenal,
nice blog,
done following you,
Kalau free jemput singgah ke blog saya,
Bagi komen and nasihat ok.
http://fahmiefiras.blogspot.com/

uMi aishah said...

sedapnye

Ct_hAjAr said...

thanks Fahmie & Nick dot anis..dah follow u back..

Ct_hAjAr said...

sedap kan umi..hang mee ek..apa2 lah..hehee..ti kite makan lagi ek.

 
Blog Template by Delicious Design Studio