Tuesday, June 7, 2011

MUZAFFAR HAZRIL BUDAK FIT-OUT SECTION, KLCCUH

ALright, uols.. i nak cerita sket di pagi yang tak berapa nak hening ni.. aku tak tau la apa masalah si budak MUZZIE ni. nak sangat tengok blog aku..ha tengok..kan dah terkeluar cerita pasal hang.. hahaha..tak kesah la u nak baca blog mak ni..mak okey jer..coz our boss, Zulbahrim pun dah pernah baca blog i ni.kesahnya, my boss nak cari bahan maklumat kat GOOGLE. makanya boss i pun taip la perkataan KLCC URUSHARTA SDN BHD. Makanya terciptalah Lord of The Ring..ahahaha..apa pulak. makanya, kantoi sudah..hahaha..mak wat muke tebal je la.. suke ati mak la kan..blog mak..suke mak la  nak citer pasal pengalaman mak keje kat sini yang hampir menjangkau usia 1 tahun pada bulan Julai nanti..

Wokeh, back to the story.. budak MUZZIE suke menganggu life i noks..kaki buli punyer budak..hahaha.. tapi yang i tak puas ati.penat i kemas filing cabinet dia n his section, jadi bersepah balik..stress.. nanti i nak kemas balik..sekarang tak de mood nak wat aktiviti mengemas filing. So, MUzzie i tak tau la bile i nak touch drawing tu..nak susun okay jer..tapi port tu tak best..tak aman..hahahhaah...

Mamat ni ade kedengkian yang tak boleh blah..panas jiwa raga n kemerahan matanya jika ternampak aku lepak kat tempat Kak Fiza atau Kak Dora. BERGOSIP katanya..ade ku kesah nyah. bukan ko sorang je yang kata.semua kata..i want to tell u DAT I REALLY,REALLY DON'T CARE..hahahaa..giler kurang ajar kan aku..(saje bagi muzzie berasap)..kahkaha..wakakakak..

Inilah budak nakal yang PALING BERSEPAH MEJANYA DENGAN DOKUMEN..kuat kerja la sangat kan..hehehe.. so, aku diminta oleh si Muzzie untuk kemaskan mejanya..Yelah, dia jeles tengok workstation aku kemas n cantek n berbunga2 n berbau harum..kahkahkahkah(gelak evil dow). aku boleh je tolong kemas..kesian lak aku tengok..tak rupe orang..rupe penternakan tikus, lipas, semut n serangga2 yang lain membiak membesar bagai johan..hahahah..So, aku telah berjanji pada dirinya utk kemaskan meja tu tapi dengan syarat dia kena belanja aku makan KFC CHICKEN CHOP + ICE-CREAM..MARVELLOUS.Boleh MR.MUZZIE???Dun forget this Friday kay..

asyik cerite je kan..korang musti nak tengok muke mamat ni yang bajek ensem + comel + jambu nie..

TTTAAAARAAARRAAAAAA


NI LA DIA MR EN'CE MUZZIE..
(jgn  marah dong..)

PEACE NO WAR!!

2 comment:

uMi aishah said...

ekekekeke sabar je la hajar ngn mus tu.

btw fit-out nyer department mmg byk drawing,plus sejak sy ngn ain dh x keje ngn fit out....makin berterabur lah semua drawing T1 & T2

p/s: awk kan rajin,tolong2 la mus tu..stakat upah kfc...sy rase lebih dr tu dia mampu blnja awk :P

Ct_hAjAr said...

hahaaha..i tak kisah sgt.setakat kemas..i okay je.cume ade la orang yg jeles bila tgk i kemas meja dia..hahaha..

hehhe..buat masa ni kfc dulu la..klu akan datang, lagi teruk..mahal la habuannya yg perlu dibayar..hahaha

 
Blog Template by Delicious Design Studio