Tuesday, January 11, 2011

ManggaAd Rock!!!


Uols percaya tak? i menang 2 tiket untuk menonton filem Faster..tak sia-sia i buat entry pasal filem tu..So, semalam me n hubby gi la tengok tayangan perdana filem tu atau dalam bahasa omputih "Special Screening". Mula-mula macam tak caya. then i gi double-check kat tgv klcc.i pun risik2 la kat pekerja di situ..CONFIRM!!! memang ada.. dengan semangat yang jitu aku pun melepak la dekat office then buat kerja sket sementara menanti masa yang ditunggu. Tepat pukul 8pm aku dah terpacak kat situ..aku ngat aku sorang je yang tercangak kat situ..rupenyer ramai lagi manusia..kebanyakkan pakai sempoi jer..aku cuak gak la kan. first time nie menang n dapat tiket free..so, lebih kurang pukul 8.30pm, beberapa kakitangan ManggaAd kelihatan di meja kaunter yang sepatutnya.  Aku register lambat sket coz tunggu hubby tak sampai2. aku yang tengok dari jauh nie nampak beberapa orang yang menang peraduan Faster nie @ lebih dikenali sebagai blogger2 nie, dapat T-SHIRT FASTER dan ada jugak yang dapat BLACK GLASSES FASTER..LIMITED EDITION tue...aku yang usha dari jauh tadi tak puas ati..tanpa menunggu hubby i sampai kan..aku pun terus menuju ke meja kaunter tersebut..peh..dapat tiket jer..kira fair la kan coz tak ramai pun yang dapat gift tu.. (tidak,tidak...jeles..jeles..)..takpe aja..ceh, cube cool ati yang tak puas ati nie.. hehehe..takdelah..cume terkilan je..lebih2 lak.orang dah bagi tiket pun dah cukup beruntung kan..

So, seperti yang sedia maklum..tayangan pada malam tadi tu FREE SEATING kay..so, bebas nak duduk mana saja..punye la seronok dan teruja kan.. FYI, filem Faster nie best gileerrr..tak rugi kalau tengok..filem aksi yang tak hingat punyer...dan yang paling best Hero i, Dwayne Johnson tak mati kay..still alive after killing all his targeted.accept one person yang telah mendapat hidayah dari tuhan dengan bekerja sebagai penceramah agama..tak boleh blah...soo nak tau kenapa hero i tak mati?? ha, pergi la saksikan sendiri apa yang membuatkan dia tak mati walaupun peluru dah tembus kepala otak dia.. filem yang memang aku nanti2.. Best gilerr.for this movie, aku bagi 5 STAR.. Tip Top...Jangan Jealous uols.. 


Filem Faster nie akan ditayangkan di seluruh negara pada 13 Januari 2011..tapi i dah tengok dulu semalam (11 Januari 2011)..jgn marah...hehhe..

So, to ManggaAd thank you very much coz give me oppurtunity to watch my favourite movie...sejak dah menang nie kan, i nekad untuk tidak berputus asa menyertai pelbagai peraduan yang ada esp. from ManggaAd. Love you, ManggaAd. Muahhh! Sayang Bangat! Semoga ManggaAd terus sukses.. hehe.. to Nuffnang..jgn marah yer..nuffnang tetap mantop tapi nape la i punyer CPM tak naik2 nie.. tensen gilerr..iklan nuffnang pun dah kurang la..apa sudah jadi nie..saya tak berniat nak menduakan nuffnang lorr..huhuhu

to Mangga Ad,thanks again..thank u ..terima kasih...sei sei....thanks a lot....thanks... (^-^)

so, untuk tatapan u ols..
revenge..


my hero..

free passes 




5 comment:

Ezza Z said...

syiok giler menang tiket cite faster..
lain kali klu menang ajak la i plak.
ngeeeee..

feez said...

Salam,

saya dari manggaad aritu,,, terima kasih sebab hadir ke tayangan tempoh hari, dan teruskan support kami smpai bila2,.. ;) peace...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

bestnye nyah huhu xsangka ko berjaya mendapatkan tiket free len kali turn comel lak

Ct_hAjAr said...

hehehe..

bestnyah..nanti la klu menang lagi ek..

Ct_hAjAr said...

to feez, manggaAd..

terima kasih, sama-sama...ya, i will always support manggaAd.. Semoga manggaAd terus maju di masa hadapan..chaiyokkk!!!

 
Blog Template by Delicious Design Studio