Tuesday, December 28, 2010

~Memoir with CiK Comel~

Inilah kenangan yang tinggal buat kali terakhir bersama kak comel..kenapa aku cakap mcm tu ek? Mestilah, cz kak comel nak resign...masuk hari nie dah 2 hari kak comel tak ada kat opis(tak masuk sabtu, ahad & Ph..ekeke). so, sunyi gak la opis nie.biasa suara dia yang ruih pepagi buta.. so, ni la kenangan aku ngan umi bersama kak comel. Makan2 kat secret recipe.. tonton wayang citer Narnia(gambar tengok wayang tak ada la pulakss....) so, ini la last moment we all sit together & makan2...lepas nie, tak tau la dapat jumpe laie ke tak..sob,sob, sob...oh, pulau..nantikan aku di sana..(eh, termelencong pulaks..)so, layan..
.muke kebulur & kekenyangan
yummy....eating time..mesranye..ah..
excited kak comel tengok makanan..hheeh
last time together2 @ Secret Recipe 
~THE END~

2 comment:

**Bila Comel Jadi Comot** said...

huhu hajar ko lah minah terbaik dalam hidup den yang mengajar den tentang erti nikmat itu makanan..sejak mengenali ko jah,,,mak suka mkn tapi bukan lah mkn nasi ..tapi mkn..erm..makan lah hape2 heheheh
i sayang u jah..

Ct_hAjAr said...

hahahaha....sorry la, mak memang suka makan la nyah..so, my fren pun terikut2 la especially u la..hehhee..nanti kite gi makan2 lagi ek..huhu

 
Blog Template by Delicious Design Studio