Tuesday, December 28, 2010

~Memoir with CiK Comel~

Inilah kenangan yang tinggal buat kali terakhir bersama kak comel..kenapa aku cakap mcm tu ek? Mestilah, cz kak comel nak resign...masuk hari nie dah 2 hari kak comel tak ada kat opis(tak masuk sabtu, ahad & Ph..ekeke). so, sunyi gak la opis nie.biasa suara dia yang ruih pepagi buta.. so, ni la kenangan aku ngan umi bersama kak comel. Makan2 kat secret recipe.. tonton wayang citer Narnia(gambar tengok wayang tak ada la pulakss....) so, ini la last moment we all sit together & makan2...lepas nie, tak tau la dapat jumpe laie ke tak..sob,sob, sob...oh, pulau..nantikan aku di sana..(eh, termelencong pulaks..)so, layan..
.muke kebulur & kekenyangan
yummy....eating time..mesranye..ah..
excited kak comel tengok makanan..hheeh
last time together2 @ Secret Recipe 
~THE END~
 
Blog Template by Delicious Design Studio