Monday, September 20, 2010

WEDDING..WEDDING..kringggggggggggg

Raya dah menjelma..hampir sampai ke penghujungnye..tibe pulak kenduri-kendara yang dah siap beratur untuk dihadiri pada bulan Oktober nanti. Jam-jam tu la i nak masuk semester baru.. Seram sejuk bile nak hadapi semester baru kali nie. Sebabnyer yuran untuk semester baru belum ade laie..mana nak cekau la.nak harap gaji, adeh ngam2 untuk bayar bill2 tertentu yang tertunggak..hahaha.ngat nak apply pengeluaran kwsp untuk pendidikan. Tapi, banyak la pulak prosedurnyer. Kena la apply cuti untuk settlekan perkara yang amat penting ini. Hopefully bos dapat luluskan cuti tersebut..ni antara hidup dan mati doo..di saat i ngah pening kepala nie, member2 lak nak kahwin. Kena pergi wooo..bile lagi nak tengok member2 naik pelamin..Erm, ntah bile la plak turn aku nie..("lalalla..menghitung hari, detik demi detik..lalalalala...).ha, kan dah TERnyanyi lagu Krisdayanti..huhu..Ramai gilerr beb, member i yang bakal mendirikan mahligai impian dengan si dia tersayang. huh, jeles..Padat la jadual hujung minggu pada bulan depan gamaknyer. Hopefully tak bertembung dengan kuliah..ngengengeh..


Ni lah antara member2 gue yang bakal berKAHWIN..


REZZUHAWA RAZALI

HA, PASANGANNYER KAT ATAS KEK TU..sweet..

AYU OSMAN BERSAMA PASANGAN
ni me with ZIERA. gambar hubby dia xde la.
Ha, ni baru kahwin.yang nak bertunang pun ade..on the way..ape2 pun aku ucapkan:-
  1. Semoga depa sume bahagia selamanya sampai ke anak cucu
  2. Semoga dimurahkan rezeki dengan adanye hubby tersayang
  3. Semoga depa xlupe kan daku yang masih single mangle ini..huhuhu..
  4. SELAMAT PENGANTIN BARU, kengkawan..




0 comment:

 
Blog Template by Delicious Design Studio