Sunday, May 30, 2010

Jalan-jalan di Bandaraya Shah Alam.. :)

Semalam, dari petang smp ke malam aku berjalan ngan kakak n abang aku.. kitorang gi Shah Alam..mula2 kitorang masuk Kompleks PKNS. Bosan gilerr kat sana..xde apa2 yang menarik.banyak jual baju2 kurung ngan tudung. Tak tau nak tengok ape kat situ, we all pun gi la SACC Mall yang berhampiran. Situ happening gak la..macam2 ade..Lepas dh jalan2 sekejap kat mall tu, kami pun singgah la kat plaza Alam Sentral..ha, sana lagi best..disebabkan we all dah lapar,we all cari la tempat makan.kebetulan ade foodcourt kat tingkat paling atas.aku pun tak pk ape lagi terus meluru cari makan. aku order nasi goreng pattaya ngan tomyam ayam..pergh,sedap gilerr.. Nasi goreng pattaya dia banyak.boleh 2 orang makan. Tomyam pulak "Cukup Rasaaaa"..ngan pedasnyer. Murah pun murah. Tomyam dia jual rm3.50 jew..kalau kat K.L,xdapat harga tu.. Perut pun dah kenyang, we all teruskan perjalanan. Tetibe nampak kedai Romantika. ala yang jual barang unik tu dengan pinggan mangkuk, souvenir, aksesori n macam-macam lagi.. Mula2 we all usha barang yang dipamerkan kat luar kedai. Tetibe tgk kakak aku dah hilang. Anak saudara aku cakap mama dah masuk dalam. aku ngan abang aku beserta ngan kak ipar aku pun masuk la tengok..pergh,murah2 dia jual.. cantik pun cantik..ade la aku bli satu,dua buah tangan n hadiah untuk member aku yang bakal mendirikan rumahtangga minggu depan. tgk2 abang ngan kakak ku pun bli..penuh tangan..anak buah aku pun kena tolong bawa sebab dah overload.masuk dalam kereta,tak muat siot.mana nak muat, kereta satria je..tapi kitorang muat2kan jugak..balik tu masing2 dah letih.tapi puas ati la..barang pun dapat,makan pun sedap..hehehhe..puas ati gileerr jalan satu ari semalam..Best...

Antara barang yang dijual.Murah2.. kat Selayang mall, K.L mahal sket n pilihan tak banyak..takcaya gi la usha..

0 comment:

 
Blog Template by Delicious Design Studio